2025
63.Procesul – verbal al ședinței ordinare din data de 24.03.2025
62.Dispoziția nr. 194 – desemnare persoană privind relația cu societatea civilă
61h.U 01 INCADRARE UTR IN PUG OCT 24
61g.U 02 INCADRARE ZONA 24.05 24
61f.U 03 SIT EXISTENT VEDERE OCT 2024
61d.U.T1 EXISTENT TOPO COORDONATE 1000
61c.AVIZ OPORTUNITATE -Vintu de Jos
61b.PUZ VINT REGLEMENTARI PREDARE 24 02
61a.PUZ VINT RLU2 predare -2402
61.Elaborare HCL priect PUZ Centru Multifunctional
61.Elaborare priect PUZ Centru Multifunctional
59.Raport de activitate consilier local Sas Nicolae pentru anul 2024
58.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 29.04.2025
56.Dispozitia nr. 192 de Convocare a CL in sedinta extraordinara cu convocare de îndata 29.04.2025
55.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 15.04.2025
53.Proces verbal afisare D. ordine de zi
52.Raport de activitate – Macovei Simona – Consilier local, pentru anul 2024
51.Raport de activitate – Albu Adrian Ioan – Consilier local, pentru anul 2024
50.RAPORT-privind starea economica sociala si de mediu a com Vintu de Jos pentru anul 2024
49.Raport-de-activitate-2024-consilier-local-Timariu-Florin
48.Raport-de-activitate-2024-consilier-local-Josan-Ion-Iosif
47.Raport de activitate – Trăscăian Ioan Daniel – Consilier local, pentru anul 2024
46.Raport de activitate – Todor Florin – Consilier local, pentru anul 2024
45.Raport de activitate – Sibișan Nicolae – Consilier local, pentru anul 2024
44.Raport de activitate – Morar Petru Ioan – Viceprimar, pentru anul 2024
44.Raport de activitate – Jicărean Florin – Consilier local, pentru anul 2024
43.Raport de activitate – Cazan Simona Maria – Consilier local, pentru anul 2024
42.Raport de activitate – Albu Viorel Titus – Consilier local, pentru anul 2024
41. pv afisare lista functii si salarii martie 2025
40.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 03.04.2025
38.Dispozitia nr. 168 de Convocare a CL in sedinta extraordinara cu convocare de îndata 03.04.2025
37a.Caiet de sarcini catering 2025
37.Anunt publicitar catering 2025
36.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 24.03.2025
35.Proces verbal afisare D. ordine de zi
33.Formular-tip cerere de informaţii de interes public
32.Proces verbal afisare a Buletinului informativ cu informații de interes public în anul 2025
31.Proces verbal afisare Raport de evaluare a implementării legii 544-2001 în anul 2024
30.Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544-2001 în anul 2024
29.Buletin informativ 2025 – ANEXA 2
28.Raport anual privind transparenţa decizională 2024
25.Proces verbal afisare Raport anual privind transparenţa decizională 2024
19.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 03.01.2025
18.Dispozitia nr. 41 de Convocare a CL in sedinta extraordinara cu convocare de îndata 28.02.2025
17.Raport de activitate 2024-consilier local Timariu Florin
16.Raport de activitate 2024-consilier local Josan Ion Iosif
13.Proces verbal afisare D. ordine de zi
12.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 24.02.2025
10.PUZ_Romosan Florin_26012025151728
08.PUZ_Romosan Florin_26012025151452
o7.Achizitii directe trimestrul patru Primaria Comunei Vintu de Jos
06.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 19.11.2024
05.Proces verbal afisare D. ordine de zi
02.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 03.01.2025
01.Dispozitia nr. 1 de Convocare a CL in sedinta extraordinara cu convocare de indata 03.01.2025
2024
84.Sentinta validare Consilier Local Josan
83.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 20.12.2024
81.Proces verbal afisare D. ordine de zi
80.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 19.11.2024
77.Dispozitia nr. 335 de Convocare a CL in sedinta extraordinara cu convocare de îndata 11.12.2024
76.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 19.11.2024
75.Proces verbal afisare D. ordine de zi
73.Raport de specialitate imp.2025 referat de aprobare taxe 2025
72.Anexa nr. 1 la HCL privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2025
71.ANUNȚ – stabilirea impozitelor şi taxelor locale, a taxelor speciale și limitelor amenzilor 2025
70.Proiect de hotarare privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2025
69.PV afisare proiect Imp.2025
68.Încheiere Civilă nr. 6709CC2024 validare consilieri locali
67.ANUNȚ ETAPA 1 INTRODUCERE PARȚIALĂ ÎN INTRAVILAN ȘI REGLEMENTARE ZONĂ PENTRU CASĂ DE VACANȚĂ
66.ANUNȚ ETAPA 2 INTRODUCERE PARȚIALĂ ÎN INTRAVILAN ȘI REGLEMENTARE ZONĂ PENTRU CASĂ DE VACANȚĂ
65.INTRODUCERE PARȚIALĂ ÎN INTRAVILAN ȘI REGLEMENTARE ZONĂ PENTRU CASĂ DE VACANȚĂ
64.Functii si salarii primarie pentru afisare septembrie 2024
63.Dispozitia nr. 258 de Convocare a CL în sedință extraordinară cu convocare de îndată 07.10.2024
61.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 07.10.2024
58.Proces verbal afisare D. ordine de zi
57.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 26.09.2024
55.Proces verbal afisare Minuta dezbatere publică
54.Minuta dezbaterii publice 11.09.2024
53.Proces verbal afisare Anunț dezbatere publică
52.Formular pentru colectarea de propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare
50.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 27.06.2024
49.Proces verbal afisare D. ordine de zi
47e.ANUNȚ – aprobarea Regulament și caiet de sarcini cimitir
45.Proces verbal afisare D. ordine de zi
44.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 30.07.2024
43.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 27.06.2024
41g.Raport consultare populatie
41c.Proiect hotarare puz + referat
41.b.PUZ_DRĂGAN VIORICA_INTRODUCERE PARTIALA IN INTRAVILAN
40.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 28.03.2024
39.Dispozitia nr. 127 de Convocare a CL în sedință extraordinară cu convocare de îndată 31.05.2024
38.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 28.03.2024
32.STUDIU DE FUNDAMENTARE GESTIUNE DIRECTĂ CIMITIR
31.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 30.04.2024
30.Notificare centralizata achizitii publice directe 01.01.2024-31.03.2024
29.Functii si salarii primarie pentru afisare MARTIE 2024
28.Raport de activitate – Albu Viorel Titus – Consilier local, pentru anul 2023
27.Raport de activitate – Cazan Simona Maria – Consilier local, pentru anul 2023
26.Raport de activitate – Coltor George Petru – Consilier local, pentru anul 2023
25.Raport de activitate – Fleaca Delia Carmen – Consilier local, pentru anul 2023
24.Raport de activitate – Groza Iuliana – Consilier local, pentru anul 2023
23.Raport de activitate – Ilie Zămora – Consilier local, pentru anul 2023
22.Raport de activitate – Jicărean Florin – Consilier local, pentru anul 2023
21.Raport de activitate – Josan Ion Iosif – Consilier local, pentru anul 2023
20.Raport de activitate – Mihăescu Adam – Consilier local, pentru anul 2023
19.Raport de activitate – Nemeș Nicolae – Consilier local, pentru anul 2023
18.Raport de activitate – Petru Ioan Morar – viceprimarul comunei, pentru anul 2023
17.Raport de activitate – Suciu Nicolae Olimpiu – Consilier local, pentru anul 2023
16.Raport de activitate – Timariu Florin – Consilier local, pentru anul 2023
15.Raport de activitate – Trăscăian Ioan Daniel – Consilier local, pentru anul 2023
14.Raport primar Petru Ioan Barbu privind starea economică, socială și de mediu – 2023
13.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 28.03.2024
12s.AFIS 60 x 90 INFORMAREA POPULATIEI
12p.MEMORIU PUD Vintu de jos 16.11.2023
12k.U.01 PLAN DE INCADRARE IN ZONA
12j.U.02 PLAN DE INCADRARE IN PUG
12i.U.03 PLAN SITUATIA EXISTNETA
12h.U.04 PLAN CIRCULATIA TERENURILOR
12f.U.05 REGLEMENTARI URBANISTICE
12f.U.06 PLAN RETELE EDILITARE
12e.U.07 ILUSTRARE URBANISTICA
12a.ANUNȚ -aprobarea PUD referitor la Construire hală service auto și spații administrative
07.Raport anual privind accesul la informatii publice VINȚU DE JOS 2023
06.Buletin informativ cu informațiile de interes public 2023
05.Raport de activitate Consilier local Albu Zina Eugenia-aferent anului 2023
03.PV afisare proiect BUG.2024
02.Intentie elaborare PUD Teodoresc si Leonte
01.ANUNT PUBLIC _SUPURE SPRE AVIZARE P.U.Z._DRĂGAN VIORICA
2023
18.Raport anual privind transparenţa decizională 2023
16d.PV afisare proiect Imp.2024
36c.raport de specialitate imp.2024
36b.referat de aprobare taxe 2024
36.Proiect de hotarare privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2024
33.Raport specialitate privind aprobare PUD Dudulean Beatrice Elena
32.Lista funcțiilor si salarile din primarie septembrie 2023
31.ANUNT PUBLIC PRIVIND SUPUNEREA SPRE AVIZARE A P.U.Z.-ului _COSA VALERIU
30.Centralizare Achizitii directe pentru perioada 01.04.2023-31.05.2023
29.Anunt privind STUDIU DE FUNDAMENTARE si alegerea modalitatii de gestiune cimitir comunal
28.STUDIU DE FUNDAMENTARE privind alegerea modalitatii de gestiune cimitir comunal
27.Raport de activitate Consilier local Cazan Simona Maria
26.Raport de activitate Consilier local Coltor George Petru
25.Raport de activitate Consilier local Filimon Sorin Petru
24.Raport de activitate Consilier local Mihăescu Adam
23.Raport de activitate Consilier local Jicărean Florin
22.Raport de activitate Consilier local Zămora Ilie
21.Raport de activitate Consilier local Trăscăian Ioan Daniel
20.Raport de activitate Consilier local Albu Viorel Titus
19.Centralizare Achizitii directe pentru perioada 01.01.2023 – 31.03.2023
18.Functii si salarii primarie pentru afisare martie 2023
17.Raportare contractuali 2022
16.Raport de activitate pentru anul 2022 – doamna Groza Iuliana, Consilier local
15.Raport de activitate pentru anul 2022 – domnul Nemeș Nicolae, Consilier local
13.Raport activitate Albu Zina Eugenia
12.Raport activitate Josan Ion Iosif
11.Raport activitate Petru Ioan Morar
10.Raport activitate Suciu Nicolae Olimpiu
09.Raport activitate Timariu Florin
05.Proprietate asupra ternurilor PUZ Sasu
04.Reglementari detaliate_ PUZ Sasu
02.Proces verbal de afisare privind trasparenta decizionala
01.Buget local detaliat pe anul 2023
2022
40.A03-REGLEMENTARI URBANISTICE
39.A04-PROPRIETATEA ASUPRA TERENURILOR
37.Anunt public privind supunerea spre avizare _PUZ_PACLISAN DORINA_DREGHICIU DINU_KOLAR DANIEL
36.MEMORIU PREZENTARE si REGULAMENT
33.Reglementari Detaliate_31102022134113
31.Plan incadrare_31102022134333
27.Proiect de hotarare privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2023
26.Anunț- afișare proiect de hotarare impozite si taxe locale 2023
25.Lista functiilor ce intra in categoria persoanalului plati din fonduri publice
24.Anunt Puz Mini teren de Fotbal
20.Proprietate asupra terenului
12.REGLEMENTARI URBANISTICE ZONIFICARE
10.POSIBILITATI DE MOBILARE + ECHIPARE EDILITARA
06. Centralizare achizitii directe pentru perioada 01.03.2022 – 31.03.2022
05. DECLARAȚIE privind asumarea agendei de integritate organizațională SNA 2021-2025
04. Lista functiilor si paltiti din cadrul primariei comunei Vintu de Jos
01. Centralizator achizitii directe pentru perioada 01_02_2022 – 28_02_2022
2021
38. Foaie de capat – PUZ cimitir
37. Anunt public privind supunerea spre avizare a PUZ infintare cimitir
36. U03 reglementari echipare edilitara cimitir
35. U02 reglementari urbanistice zonificare cimitir
34. U02 reglementari urbanistice detaliate cimitir
33. Regulament PUZ cimitir Vintu de Jos
32. Memoriu PUZ – cimitir Vintu de Jos
31. Anunt afisare proiect imozite si taxe 2022
30a. Anexa HCL taxe si impozite
30. Proiect de hotarare privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2022
29. Raport de activitate Coltor George Petru
28. Raport de activitate Josan Ion Iosif
27. Raport activitate Suciu Nicolae Olimpiu
26. Raport activitate Trascaian Ioan Daniel
25. Raport activitate Cazan Simona Maria
24. Raport activitate Zina Albu
23. Notificare centralizata achizitii directe 01.09.2021 si 30.09.2021
22. Lista functiilor ce intra in categoria personalului platit din fonduri publice
21. Puz Infiintare cimitir comunal in comuna Vintu de Jos
20. Raport activitate Zamora Ilie 2020-2021
19. Notificare centralizata achizitii directe pentru perioada 01.08.2021-31.08.2021
18. Anunț proiect de hotărâre tarife salubritate
17. Centralizator achizitii directe pentru luna iulie 2021
16. Centalizator achiztii directe luna iunie 2021
14. Raport de evaluare Legea 52 2021
13. Raport de evaluare Legea 544 2021
12. Anunt recensamant General-Agricol
11. Anunt recensamant General agricol
10. Raport de activitate Albu Zina Eugenia
9. ANUNT PUBLIC PRIVIND SUPUNEREA SPRE AVIZARE A PUG-ului SI REG. LOCAL DE URBANISM
8. STRATEGIA DE DEZVOLTARE SPAŢIALĂ VINŢU DE JOS
6.Regulament Local de Urbanism Vintu de Jos
5. MG Vintu Partea II (completat oct)
4. MG Vintu Partea I (comletat oct)Descarcă
3. Raport activitate CL Alves Dorin Daniel
2. Raport de activitate CL Albu Zina Eugenia
1. Raport-activitate-CL-Moldovan-Nicolae