2025

63.Procesul – verbal al ședinței ordinare din data de 24.03.2025
62.Dispoziția nr. 194 – desemnare persoană privind relația cu societatea civilă

61h.U 01 INCADRARE UTR IN PUG OCT 24

61g.U 02 INCADRARE ZONA 24.05 24

61f.U 03 SIT EXISTENT VEDERE OCT 2024

61e.U 04 PLAN reglementari

61d.U.T1 EXISTENT TOPO COORDONATE 1000

61c.AVIZ OPORTUNITATE -Vintu de Jos

61b.PUZ VINT REGLEMENTARI PREDARE 24 02

61a.PUZ VINT RLU2 predare -2402

61.Elaborare HCL priect PUZ Centru Multifunctional

61.Elaborare priect PUZ Centru Multifunctional

60.Dispoziția nr. 181 – interzicere comercializare și consum băuturi alcoolice -alegeri președinte Turul I și II-2025

59.Raport de activitate consilier local Sas Nicolae pentru anul 2024

58.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 29.04.2025

57.P-v afisare ordine de zi

56.Dispozitia nr. 192 de Convocare a CL in sedinta extraordinara cu convocare de îndata 29.04.2025

55.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 15.04.2025

53.Proces verbal afisare D. ordine de zi

53.Dispozitia nr. 171 privind convocarea Consiliului local al comunei Vințu de Jos în ședința publică ordinară în 15.04.2025

52.Raport de activitate – Macovei Simona – Consilier local, pentru anul 2024

51.Raport de activitate – Albu Adrian Ioan – Consilier local, pentru anul 2024

50.RAPORT-privind starea economica sociala si de mediu a com Vintu de Jos pentru anul 2024

49.Raport-de-activitate-2024-consilier-local-Timariu-Florin

48.Raport-de-activitate-2024-consilier-local-Josan-Ion-Iosif

47.Raport de activitate – Trăscăian Ioan Daniel – Consilier local, pentru anul 2024

46.Raport de activitate – Todor Florin – Consilier local, pentru anul 2024

45.Raport de activitate – Sibișan Nicolae – Consilier local, pentru anul 2024

44.Raport de activitate – Morar Petru Ioan – Viceprimar, pentru anul 2024

44.Raport de activitate – Jicărean Florin – Consilier local, pentru anul 2024

43.Raport de activitate – Cazan Simona Maria – Consilier local, pentru anul 2024

42.Raport de activitate – Albu Viorel Titus – Consilier local, pentru anul 2024

41. pv afisare lista functii si salarii martie 2025

40.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 03.04.2025

39.P-v afisare ordine de zi

38.Dispozitia nr. 168 de Convocare a CL in sedinta extraordinara cu convocare de îndata 03.04.2025

37a.Caiet de sarcini catering 2025

37.Anunt publicitar catering 2025

36.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 24.03.2025

35.Proces verbal afisare D. ordine de zi

34.Dispozitia nr. 59 privind convocarea Consiliului local al comunei Vințu de Jos în ședința publică ordinară în 24.03.2025 (1)

33.Formular-tip cerere de informaţii de interes public

32.Proces verbal afisare a Buletinului informativ cu informații de interes public în anul 2025

31.Proces verbal afisare Raport de evaluare a implementării legii 544-2001 în anul 2024

30.Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544-2001 în anul 2024

29.Buletin informativ 2025 – ANEXA 2

28.Raport anual privind transparenţa decizională 2024

27.Registru privind consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele de acte administrative normative 2024

26.Formular pentru colectarea de propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare la proiectele de acte normative

25.Proces verbal afisare Raport anual privind transparenţa decizională 2024

24,Reglementari urbanistice

23.Reglementari edilitare

22.Anunt PUD cabana

21.memoriu PUD – A frame

20.P-v afisare ordine de zi

19.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 03.01.2025

18.Dispozitia nr. 41 de Convocare a CL in sedinta extraordinara cu convocare de îndata 28.02.2025

17.Raport de activitate 2024-consilier local Timariu Florin

16.Raport de activitate 2024-consilier local Josan Ion Iosif

15c.Anexa nr. 1 buget 2025

15b.Anexa nr. 2 buget 2025

15a.Anexa nr. 3 buget 2025

15.ANUNȚ -bugetului de venituri și cheltuieli și a programului de investiții al comunei Vințu de Jos pe anul 2025

14.PV Afișare buget 2025

13.Proces verbal afisare D. ordine de zi

12.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 24.02.2025

11.Dispozitia nr. 37 privind convocarea Consiliului local al comunei Vințu de Jos în ședința publică ordinară în 24.02.2025

10.PUZ_Romosan Florin_26012025151728

09.PUZ_Romosan_27012025102610

08.PUZ_Romosan Florin_26012025151452

o7.Achizitii directe trimestrul patru Primaria Comunei Vintu de Jos

06.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 19.11.2024

05.Proces verbal afisare D. ordine de zi

04.Dispozitia nr. 5 privind convocarea Consiliului local al comunei Vințu de Jos în ședința publică ordinară în 21.01.2025

03.P-v afisare ordine de zi

02.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 03.01.2025

01.Dispozitia nr. 1 de Convocare a CL in sedinta extraordinara cu convocare de indata 03.01.2025

2024

84.Sentinta validare Consilier Local Josan

83.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 20.12.2024

82.Dispozitia nr. 336 privind convocarea Consiliului local al comunei Vințu de Jos în ședința publică ordinară în 20.12.2024

81.Proces verbal afisare D. ordine de zi

80.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 19.11.2024

79.P-v afisare ordine de zi

77.Dispozitia nr. 335 de Convocare a CL in sedinta extraordinara cu convocare de îndata 11.12.2024

76.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 19.11.2024

75.Proces verbal afisare D. ordine de zi

74.Dispozitia nr. 311 privind convocarea Consiliului local al comunei Vințu de Jos în ședința publică ordinară în 19.11.2024

73.Raport de specialitate imp.2025 referat de aprobare taxe 2025

72.Anexa nr. 1 la HCL privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2025

71.ANUNȚ – stabilirea impozitelor şi taxelor locale, a taxelor speciale și limitelor amenzilor 2025

70.Proiect de hotarare privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2025

69.PV afisare proiect Imp.2025

68.Încheiere Civilă nr. 6709CC2024 validare consilieri locali

67.ANUNȚ ETAPA 1 INTRODUCERE PARȚIALĂ ÎN INTRAVILAN ȘI REGLEMENTARE ZONĂ PENTRU CASĂ DE VACANȚĂ

66.ANUNȚ ETAPA 2 INTRODUCERE PARȚIALĂ ÎN INTRAVILAN ȘI REGLEMENTARE ZONĂ PENTRU CASĂ DE VACANȚĂ

65.INTRODUCERE PARȚIALĂ ÎN INTRAVILAN ȘI REGLEMENTARE ZONĂ PENTRU CASĂ DE VACANȚĂ

64.Functii si salarii primarie pentru afisare septembrie 2024

63.Dispozitia nr. 258 de Convocare a CL în sedință extraordinară cu convocare de îndată 07.10.2024

62.P-v afisare ordine de zi

61.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 07.10.2024

60.ANUNȚ ETAPA 2 PUZ – CENTRU MULTIFUNCȚIONAL PENTRU ACTIVITĂȚI DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ, RECREATIVE ȘI ALIMENTAȚIE PUBLICĂ-VINȚU DE JOS

59.REZULTAT INFORMARE SI CONULATRE PUBLICĂ ETAPA I-CENTRU MULTIFUNCȚIONAL PENTRU ACTIVITĂȚI DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ, RECREATIVE ȘI ALIMENTAȚIE PUBLICĂ-VINȚU DE JOS

58.Proces verbal afisare D. ordine de zi

57.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 26.09.2024

56.Dispozitia nr. 238 privind convocarea Consiliului local al comunei Vințu de Jos în ședința publică ordinară în 26.09.2024

55.Proces verbal afisare Minuta dezbatere publică

54.Minuta dezbaterii publice 11.09.2024

53.Proces verbal afisare Anunț dezbatere publică

52.Formular pentru colectarea de propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare

51.ANUNȚ DEZBATERE PUBLICĂ 11.09.2024 -Proiect de hotărâre Regulamentului de organizare si functionare a cimitirului public comunal

50.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 27.06.2024

49.Proces verbal afisare D. ordine de zi

48.Dispozitia nr. 210 privind convocarea Consiliului local al comunei Vințu de Jos în ședința publică ordinară în 29.08.2024

47a3.ANEXA 1

47a2.ANEXA 2

47a1.ANEXA 3.1.

47y.ANEXA 3

47q.ANEXA 4

47x.ANEXA 5

47z.ANEXA 6

47t.ANEXA 7

47t.ANEXA 8

47s.ANEXA 9

47s.ANEXA 10

47r.ANEXA 11

47p.ANEXA 12

47o.ANEXA 13

47n.ANEXA 14

47m.ANEXA 15

47l.ANEXA 16

47k.ANEXA 17

47j.ANEXA 18

47i.ANEXA 19

47h.ANEXA 20

47g.ANEXA 21

47f.ANEXA 22

47f2.ANEXA 23

47e.ANUNȚ – aprobarea Regulament și caiet de sarcini cimitir

47d.CAIET DE SARCINI

47c.RAPORT DE SPECIALITATE

47b.Referat de aprobare

47a.REGULAMENT DEFINITIV

47.Proiect de hotarare

46.Dispozitia nr. 194 privind convocarea Consiliului local al comunei Vințu de Jos în ședința publică ordinară în 30.07.2024

45.Proces verbal afisare D. ordine de zi

44.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 30.07.2024

43.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 27.06.2024

42.Dispozitia nr. 143 privind convocarea Consiliului local al comunei Vințu de Jos în ședința publică ordinară în 27.06.2024

41g.Raport consultare populatie

41f.CONSULTAREA POP

41e.Memoriu PUZ

41d.PLANSE PARTE DESENATA

41c.Proiect hotarare puz + referat

41.b.PUZ_DRĂGAN VIORICA_INTRODUCERE PARTIALA IN INTRAVILAN

41a.Regulament PUZ Vint

41.ANUNȚ -aprobarea PUZ aprobarea PUZ ,,Introducere parțială în intravilan pentru construire locuinta_DRĂGAN VIORICA

40.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 28.03.2024

39.Dispozitia nr. 127 de Convocare a CL în sedință extraordinară cu convocare de îndată 31.05.2024

38.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 28.03.2024

37.Dispozitia nr. 122 privind convocarea Consiliului local al comunei Vințu de Jos în ședința publică ordinară în 23.05.2024

36.ANUNȚ – aprobarea Studiul de fundamentare privind organizarea și functionarea cimitirului comunal și a capelei mortuare, precum și alegerea modalității de gestiune

35.Proiect de hotarare – aprobarea Studiul de fundamentare privind organizarea și functionarea cimitirului comunal și ale

34.Raport de specialitate

33.Referat de aprobare

32.STUDIU DE FUNDAMENTARE GESTIUNE DIRECTĂ CIMITIR

31.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 30.04.2024

30.Notificare centralizata achizitii publice directe 01.01.2024-31.03.2024

29.Functii si salarii primarie pentru afisare MARTIE 2024

28.Raport de activitate – Albu Viorel Titus – Consilier local, pentru anul 2023

27.Raport de activitate – Cazan Simona Maria – Consilier local, pentru anul 2023

26.Raport de activitate – Coltor George Petru – Consilier local, pentru anul 2023

25.Raport de activitate – Fleaca Delia Carmen – Consilier local, pentru anul 2023

24.Raport de activitate – Groza Iuliana – Consilier local, pentru anul 2023

23.Raport de activitate – Ilie Zămora – Consilier local, pentru anul 2023

22.Raport de activitate – Jicărean Florin – Consilier local, pentru anul 2023

21.Raport de activitate – Josan Ion Iosif – Consilier local, pentru anul 2023

20.Raport de activitate – Mihăescu Adam – Consilier local, pentru anul 2023

19.Raport de activitate – Nemeș Nicolae – Consilier local, pentru anul 2023

18.Raport de activitate – Petru Ioan Morar – viceprimarul comunei, pentru anul 2023

17.Raport de activitate – Suciu Nicolae Olimpiu – Consilier local, pentru anul 2023

16.Raport de activitate – Timariu Florin – Consilier local, pentru anul 2023

15.Raport de activitate – Trăscăian Ioan Daniel – Consilier local, pentru anul 2023

14.Raport primar Petru Ioan Barbu privind starea economică, socială și de mediu – 2023

13.Anunţ privind organizarea unei şedinţe publice în data de 28.03.2024

12s.AFIS 60 x 90 INFORMAREA POPULATIEI

12r.Anunt PUD teren

12p.MEMORIU PUD Vintu de jos 16.11.2023

12o.PAD 3 parcele

12n.PAD parcela

12m.Studiu geo

12l.Tabel coordonate

12k.U.01 PLAN DE INCADRARE IN ZONA

12j.U.02 PLAN DE INCADRARE IN PUG

12i.U.03 PLAN SITUATIA EXISTNETA

12h.U.04 PLAN CIRCULATIA TERENURILOR

12f.U.05 REGLEMENTARI URBANISTICE

12f.U.06 PLAN RETELE EDILITARE

12e.U.07 ILUSTRARE URBANISTICA

12d.Raport de informare și consultare a publicului PUD referitor la Construire hală service auto și spații administrative

12c.Raport de specialitate

12b.Referat de aprobare

12a.ANUNȚ -aprobarea PUD referitor la Construire hală service auto și spații administrative

12.Proiect de hotarare privind aprobarea PUD referitor la Construire hală service auto și spații administrative

11a.ANUNȚ – privind indexarea impozitelor şi taxelor locale și a limitelor amenzilor,pentru anul 2025

11.Proiect de hotărâre -privind indexarea impozitelor şi taxelor locale și a limitelor amenzilor,pentru anul 2025

10d.Raport de specialitate

10c.Referat de aprobare

10b.ANEXA-privind modificarea Nomenclatorului stradal al satului Vințu de Jos, reședință a comunei Vințu de Jos

10a.Proiect de hotărâre – privind modificarea Nomenclatorului stradal al satului Vințu de Jos, reședință a comunei Vințu de Jos

10.ANUNȚ – privind modificarea Nomenclatorului stradal al satului Vințu de Jos, reședință a comunei Vințu de Jos

09.Formular pentru colectarea de propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare la proiectele de acte normative

08.Registru privind consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele de acte administrative normative 2024

07.Raport anual privind accesul la informatii publice VINȚU DE JOS 2023

06.Buletin informativ cu informațiile de interes public 2023

05.Raport de activitate Consilier local Albu Zina Eugenia-aferent anului 2023

04.Anexa 1 BUGET LOCAL 2024

03.PV afisare proiect BUG.2024

02.Intentie elaborare PUD Teodoresc si Leonte

01.ANUNT PUBLIC _SUPURE SPRE AVIZARE P.U.Z._DRĂGAN VIORICA

2023

19.Formular pentru colectarea de propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare la proiectele de acte normative

18.Raport anual privind transparenţa decizională 2023

17.Registru privind consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele de acte administrative normative 2023

16d.PV afisare proiect Imp.2024

36c.raport de specialitate imp.2024

36b.referat de aprobare taxe 2024

36a.Anexa nr. 1 la proiectul de hotarare privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2024

36.Proiect de hotarare privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2024

35.Raport de specialitate

34.Referat de aprobare

33.Raport specialitate privind aprobare PUD Dudulean Beatrice Elena

32.Lista funcțiilor si salarile din primarie  septembrie 2023

31.ANUNT PUBLIC PRIVIND SUPUNEREA SPRE AVIZARE A P.U.Z.-ului _COSA VALERIU

30.Centralizare Achizitii directe pentru perioada 01.04.2023-31.05.2023

29.Anunt privind STUDIU DE FUNDAMENTARE si alegerea modalitatii de gestiune cimitir comunal

28.STUDIU DE FUNDAMENTARE privind alegerea modalitatii de gestiune cimitir comunal

27.Raport de activitate  Consilier local Cazan Simona Maria

26.Raport de activitate  Consilier local Coltor George Petru

25.Raport de activitate  Consilier local Filimon Sorin Petru

24.Raport de activitate  Consilier local Mihăescu Adam

23.Raport de activitate  Consilier local Jicărean Florin

22.Raport de activitate Consilier local Zămora Ilie

21.Raport de activitate Consilier local Trăscăian Ioan Daniel

20.Raport de activitate Consilier local Albu Viorel Titus

19.Centralizare Achizitii directe pentru perioada 01.01.2023 – 31.03.2023

18.Functii si salarii primarie pentru afisare martie 2023

17.Raportare contractuali 2022

16.Raport de activitate pentru anul 2022 – doamna Groza Iuliana, Consilier local

15.Raport de activitate pentru anul 2022 – domnul Nemeș Nicolae, Consilier local

14.RAPORTUL primarului comunei Vințu de Jos privind starea economică, socială și de mediu a comunei, pentru anul 2022

13.Raport activitate Albu Zina Eugenia

12.Raport activitate Josan Ion Iosif

11.Raport activitate Petru Ioan Morar

10.Raport activitate Suciu Nicolae Olimpiu

09.Raport activitate Timariu Florin

08.Avize conf CU

07.Certificat de Urbanism

06.Memoriu PUZ fam Sasu

05.Proprietate asupra ternurilor PUZ Sasu

04.Reglementari detaliate_ PUZ Sasu

03.Regulament PUZ Sasu

02.Proces verbal de afisare privind trasparenta decizionala

01.Buget local detaliat pe anul 2023

2022

 
 

42.A01-INCADRARE IN LOC

41.A02-SITUATIA EXISTENTA

40.A03-REGLEMENTARI URBANISTICE

39.A04-PROPRIETATEA ASUPRA TERENURILOR

38.A05-REGLEMENTARI EDILITARE

37.Anunt public privind supunerea spre avizare _PUZ_PACLISAN DORINA_DREGHICIU DINU_KOLAR DANIEL

36.MEMORIU PREZENTARE si REGULAMENT

35.PUZ – 08-22

34.Regulament_31102022134156

33.Reglementari Detaliate_31102022134113

32.Memoriu_31102022134228

31.Plan incadrare_31102022134333

30.extras CF 31.08.2022

29.Certificat de urbanism

28.Cerere Sasu OIDU

27a.Anexa nr. 1 la proiectul de hotarare privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2023

27.Proiect de hotarare privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2023 

26.Anunț- afișare proiect de hotarare impozite si taxe locale 2023

25.Lista functiilor ce intra in categoria persoanalului plati din fonduri publice

24.Anunt Puz Mini teren de Fotbal

23.RLU

22.Ridicare topo

21.Reglementari urbanistice

20.Proprietate asupra terenului

19.Posibilitati de mobilare

18.Plan existent

17.MEM

16.INCADRARE IN ZONA

15.INCADRARE IN PUG

14.CU

13.SITUATIA EXISTENTA

12.REGLEMENTARI URBANISTICE ZONIFICARE

11.POSIBILITATI DE MOBILARE

10.POSIBILITATI DE MOBILARE + ECHIPARE EDILITARA

09.Incadrare in zona

08.RLU

07. MEM

06. Centralizare achizitii directe pentru perioada 01.03.2022 – 31.03.2022

05. DECLARAȚIE privind asumarea agendei de integritate organizațională SNA 2021-2025

04. Lista functiilor si paltiti din cadrul primariei comunei Vintu de Jos

03. Raport de ev legea 52

02. Raport de ev legea 544

01. Centralizator achizitii directe pentru perioada 01_02_2022 – 28_02_2022

2021

38. Foaie de capat – PUZ cimitir

37. Anunt public privind supunerea spre avizare a PUZ infintare cimitir

36. U03 reglementari echipare edilitara cimitir

35. U02 reglementari urbanistice zonificare cimitir

34. U02 reglementari urbanistice detaliate cimitir

33. Regulament PUZ cimitir Vintu de Jos

32. Memoriu PUZ – cimitir Vintu de Jos

31. Anunt afisare proiect imozite si taxe 2022

30a. Anexa HCL taxe si impozite

30. Proiect de hotarare privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2022

29. Raport de activitate Coltor George Petru

28. Raport de activitate Josan Ion Iosif

27. Raport activitate Suciu Nicolae Olimpiu

26. Raport activitate Trascaian Ioan Daniel

25. Raport activitate Cazan Simona Maria

24. Raport activitate Zina Albu

23. Notificare centralizata achizitii directe 01.09.2021 si 30.09.2021

22. Lista functiilor ce intra in categoria personalului platit din fonduri publice

21. Puz Infiintare cimitir comunal in comuna Vintu de Jos

20. Raport activitate Zamora Ilie 2020-2021

19. Notificare centralizata achizitii directe pentru perioada 01.08.2021-31.08.2021

18. Anunț proiect de hotărâre tarife salubritate

17. Centralizator achizitii directe pentru luna iulie 2021

16. Centalizator achiztii directe luna iunie 2021

15. Buletin informativ 2021

14. Raport de evaluare Legea 52 2021

13. Raport de evaluare Legea 544 2021

12. Anunt recensamant General-Agricol

11. Anunt recensamant General agricol

10. Raport de activitate Albu Zina Eugenia

9. ANUNT PUBLIC PRIVIND SUPUNEREA SPRE AVIZARE A PUG-ului SI REG. LOCAL DE URBANISM

8. STRATEGIA DE DEZVOLTARE SPAŢIALĂ VINŢU DE JOS

7. Strategie Vințu de Jos

6.Regulament Local de Urbanism Vintu de Jos

5. MG Vintu Partea II (completat oct)

4. MG Vintu Partea I (comletat oct)Descarcă

3. Raport activitate CL Alves Dorin Daniel

2. Raport de activitate CL Albu Zina Eugenia

1. Raport-activitate-CL-Moldovan-Nicolae